شناسهٔ خبر: 54186270 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه همدان: اجلاسیه سالانه طب سینایی در همدان برگزار شود

گروه استانها _امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری اجلاسیه سالانه طب سینایی در همدان گفت: مقرر شده هر ساله در شهریورماه این اجلاسیه با هدف ترویج طب سینایی در همدان برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگی عمومی همدان، در بخش اول با بیان اینکه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای حفظ محیط زیست قائل است، اظهار داشت: محیط‌بانی از جمله مشاغل سختی‌ است که متاسفانه کمتر به شاغلان این عرصه توجه می‌شود.

وی با اشاره به حضور خود در منطقه خانگرمز و مشاهده سختی کار محیط‌بانی گفت: امیدواریم با همراهی‌ مسئولان مربوطه شاهد تغییر قانون و قرار دادن این شغل جزو مشاغل سخت و حمایت بیشتر از این عزیزان باشیم.

امام جمعه همدان در ادامه با تقدیر از اقدامات مدیرکل سابق اداره ارشاد استان و خیر مقدم به مدیر کل جدید و دبیر شورای فرهنگ استان، مطرح کرد: در جلسات گذشته چند مسئله مهم مطرح شده که لازم است در ادامه نیز مورد توجه جدی باشد.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی صرفا نباید یک جلسه معمولی باشد که اعضا در کنار یکدیگر حضور یابند و گزارش‌ دهند بلکه لازم است برآیند اقدامات را در جامعه شاهد باشیم.

شعبانی با بیان اینکه ایجاد مرکز تربیت کودک و نوجوان از مصوبات این شورا بوده که باید فعالیت آن زیر نظر شورا برای دستیابی به اهداف مد نظر باشد گفت: پیوست فرهنگی در پروژه‌ها از مصوبات دیگر این مجموعه است، البته صرف قرار دادن یک نام مذهبی در پروژه، پیوست فرهنگی نیست بلکه باید به معنای واقعی کلمه مجموعه‌ای به صورت تخصصی پیگیر این موضوع باشد.

وی همچنین خواستار به سرانجام رسیدن سند فرهنگی تا زمان سفر ریاست جمهوری به استان شد و گفت: البته وجود این دغدغه نباید باعث شود که به سند ضعیفی دست پیدا کنیم.

 امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به دستور بعدی جلسه در رابطه با برگزاری اجلاسیه سالانه طب سینایی در همدان، گفت: مقرر شده هر ساله در شهریورماه این اجلاسیه با هدف ترویج طب سینایی در همدان برگزار شود.

وی ادامه داد: این اجلاسیه ضمن آنکه می‌تواند به گردشگری همدان کمک‌ کند در عرصه ترویج طب سینایی و معرفی آن نیز اثرگذار خواهد بود.

شعبانی خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه قرار بر این است از تمام افرادی که در عرصه بین‌المللی در این حوزه دارای مقالاتی هستند، دعوت و از بهترین تحقیق تقدیر شود.

انتهای پیام/ش