شناسهٔ خبر: 54118920 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

فروش مرغ پایین‌تر از قیمت مصوب در استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه آرامش مطلوبی در بازار حاکم است، گفت: گوشت مرغ پایین‌تر از قیمت مصوب در این استان به فروش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: در این استان با همت و تلاش اعضای ستاد تنظیم بازار و همراهی مردم، آرامش مطلوبی در بازار حاکم است.

وی اضافه کرد: در زمینه تأمین کالاهای اساسی و نظارت‌ها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت که از تمامی مدیران و دست‌اندرکاران استان سمنان تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان با بیان اینکه نظارت‌ها با محوریت اقدامات ایجابی همچنان ادامه دارد و باید تشدید شود، ادامه داد: در حال حاضر به مقدار کافی و به‌وفور کالاهای اساسی در این استان و در بازار موجود است.

هاشمی بیان کرد: تأمین دام سبک در استان سمنان با پیگیری و بررسی موارد به انجام رسید و کشتار انجام گرفته و گوشت قرمز به میزان کافی در بازار موجود است.

وی با بیان اینکه در زمینه تأمین گوشت قرمز به‌موقع ورود شده و با کمبودی مواجه نشدیم، عنوان کرد: از کسبه و اصنافی که در اجرای این طرح و تنظیم بازار همراهی مطلوب داشتند و باعث رضایتمندی مردم شدند، تقدیر شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار در این استان و تمامی شهرستان‌ها به‌صورت متناظر استانی در حال برگزاری است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در استان سمنان شاهد هستیم که گوشت مرغ از قیمت مصوب پایین‌تر به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/