شناسهٔ خبر: 52244845 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خدا کند در مورد داوری اشتباه کرده باشم

اعتراض مربی مس بعد از شکست در جم

مربی مس از سازمان لیگ می خواهد در فاصله بازی ها و انتخاب داوران برای بازی های لیگ یک تجدید نظر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، محمود محمودی نیا مربی مس کرمان در مورد شکست مس کرمان در دیدار با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: هفته شانزدهم لیگ یک بود و یکی از حساس ترین بازی ها انجام شد و به تیم پارس جنوبی جم تبریک می گویم که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته. قبول داریم که ما خوب نبودیم و یکی از بدترین بازی های هفته اخیر بود.قطعا باید تمرکز و آمادگی ذهنی مان را از این بیشتر کنیم. این وظیفه ما است که کار حرفه ای انجام دهیم.


او در مورد مسئله داوری عنوان کرد: از سازمان لیگ توقع داریم در بازی های مهم داوران خوبی را برای قضاوت انتخاب کنند، داوری که در لیگ برتر و یک با تجربه باشد.در مورد نتیجه صحبت نمی کنم فقط می گویم خدا کند گلی که خوردیم آفساید نباشد. از کمیته داوران می خواهیم که داوران بهتری بگذارند تا ما با آرامش به کار خودمان ادامه دهیم. باز هم به تیم داوری خسته نباشید می گویم. 


محمودی نیا با تشکر از مجموعه پارس عنوان کرد: از دست اندرکاران پارس جنوبی جم که میزبان خوبی بودند تشکر می کنم. ما در بحث فنی مشکلاتی داشتیم و قطعا می دانستیم پارس مسابقات اخیرش را به خوبی اداره کرده و یازده هفته نباخته است. بازیکنان حریف اسمی نبودند اما بسیار قابل احترام هستند. باز هم به پارس جنوبی تبریک می گویم انشالله ما هم در هفته های بعد شکست را جبران می کنیم. گرچه ما در هفته های قبل کار سختی داشتیم و در جام حذفی به مصاف فولاد رفتیم و نتوانستیم ریکاوری خوبی انجام بدهیم. سازمان لیگ هم باید به این فکر کند اینجا لیگ یک است نه لالیگا! پنج روز یکبار بازی کردن سخت است و ما برای بازی حساس هفته شانزدهم فقط یک جلسه تمرین کردیم و هفته های قبل هم این مشکل را داشتیم البته که پارس جنوبی هم همین مشکلات را داشت اما مسافت های ما طولانی است و طول می کشد بچه ها ریکاوری کنند.


وی اضافه کرد: از نتیجه ناراضی  هستیم ولی بچه های ما خوب کار کردند قطعا من هم به عنوان مربی مشکلاتی داشتم. بچه ها تلاش کردند اما یک اشتباه منجر به یک گل شد. اگر آن گل آفساید باشد ناراحت می شویم و‌اگر نباشد بیشتر می توانیم آرامش داشته باشیم. در دو صحنه به داوری اعتراض داشتیم یکی روی گلی که دریافت کردیم که نمی دانیم آفساید بوده یا خیر اما باید فیلم را بازبینی کنیم و نمی توانم کسی را متهم کنم و در یک صحنه هم یه پنالتی اعتقاد داشتیم و این فکر ما است و نمی خواهیم بگوییم داوران اشتباه کردند انشاالله که در این دو صحنه داوران برنده باشند. ما دوست داشتیم داوران با تجربه و قوی تری می گذاشتند اگر این دو اشتباه انجام نشده باشد حرفم را پس می گیرم.


 برای بازی سالم و جوانمردانه تلاش کردیم و قطعا بچه های ما در هفته های آینده جبران می کنند.


مربی مس در مورد تقابل هفته هفدهم گفت: در آخرین بازی نیم فصل با حریف مستقیم مان خیبر بازی داریم. می رویم که با انجام ریکاوری یک بازی خوب انجام دهیم.


محمودی نیا در پاسخ به این سوال که هدف مس کرمان قهرمانی در لیگ یک و صعود است گفت: خیر. قبلا هم گفته ایم هدف گذاری  مس کرمان دو ساله است آقای حسین خانی هم با باشگاه صحبت کرده است ما تلاشمان را می کنیم و دوست نداریم فشاری باشد ما کار فنی مان را انجام می دهیم و هیچ چیز کم نمی گذاریم.