شناسهٔ خبر: 52107497 - سرویس بین‌الملل
منبع: فارس | لینک خبر

صنعاء: ضربه به امارات اولین پیام به دشمن و رژیم صهیونیستی بود

وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه جنایتکاران در حق ملت یمن از مجازات در امان نخواند بود، گفت که ضربه به امارات اولین پیام به دشمن و رژیم صهیونیستی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  «ضیف  الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در خصوص جنایات ائتلاف سعودی در بمباران شهروندان یمنی گفت که دشمن درصدد بود جنایات امروز را بی سر و  صدا مرتکب شود.

الشامی در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد: قطع شدن شبکه اینترنت در یمن ،نقشه ائتلاف سعودی برای ارتکاب بی سر و صدای جنایات ائتلاف بود و آنچه در سوریه جریان داشت، حالا در کشور ما در حال پیاده شدن است.

وزیر یمنی افزود: بازدید دو روز پیش صلیب سرخ از زندان صعده نشانه همدستی سازمان ملل در این قتل عام است.

الشامی گفت: امروز ما( در نتیجه محاصره ائتلاف سعودی) از جهان منزوی شده ایم، اما با این وجود، این خون در یمن به آتشفشان‌های خشم تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: جنایتکاران از مجازات فرار نخواهند کرد و آنچه را در پایتخت‌هایشان دیدند، جز هشداری نبود.

وزیر دولت نجات ملی یمن ضمن تاکید بر دردناک بودن پاسخ یمنی‌ها گفت: ضربه اخیر به امارات اولین پیام به دشمن و رژیم صهیونیستی بود.

سازمان بین المللی نجات کودکان کشته شدن بیش از ۶۰ نفر از جمله سه کودک در حملات هوایی امروز ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن را تایید کردند.

رسانه‌ها دیشب و صبح امروز از حمله شدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بندر الحدیده (غرب) و زندانی در استان صعده (شمال غرب یمن) خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های یمنی، در پی حمله بامدادی جنگنده‌های ائتلاف به زندانی در استان صعده، دست‌کم ۱۴۰ نفر کشته و مجروح شده‌اند. شبکه «المیادین»، صبح امروز، در این خصوص گزارش داد که تا این لحظه ۶۲ جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

 استاندار صعده نیز امروز خبر داد: «بیمارستان‌ها پر از شهدا و مجروحان هستند و ما به شدت نیاز به دارو و ملزومات پزشکی داریم».

 المیادین همچنین صبح امروز  گزارش داد که شمار شهدا و مجروحان حمله دیشب ائتلاف سعودی به الحدیده به شش نفر از جمله ۳ کودک و ۱۸ مجروح رسیده است.

انتهای پیام/