شناسهٔ خبر: 52107194 - سرویس ورزشی
منبع: ایمنا | لینک خبر

مسابقات فوتسال بانوان کافا؛

آغاز رقابت های کافا با ۵ تایی‌کردن ازبک‌ها/ تاجیکستان، هدف بعدی دختران ایران

تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدارش در رقابت‌های کافا را با پیروزی پنج بر دو مقابل ازبکستان پشت سر گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات فوتسال بین‌المللی آسیای‌مرکزی که با نام کافا شناخته می‌شود در شهر دوشنبه تاجیکستان برای ایران آغاز شد و بانوان فوتسالیست ایران در گام نخست ازبکستان را که جدی‌ترین حریف‌مان در این رقابت‌ها هستند با نتیجه خوب پنج بر دو شکست دادند.

گل‌های ایران: سحر زمانی، فاطمه پاپی، سارا شیربیگی، فرشته کریمی (۲ بار) و نثا احدی

بازیکنان تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران: سحر پاپی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور، راحله رفیعی، اعظم آخوندی، مهسا علی‌مددی، فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، سحر زمانی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، سارا شیر بیگی، نسترن مقیمی، مارال ترکمان، نساء احدی و هما آقایی.

سرمربی تیم‌: فروزان سلیمانی

شرح بازی:

این دیدار که از ساعت ۱۵ به‌وقت محلی (ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به‌وقت ایران آغاز شد شاگردان فروزان سلیمانی شروع خوبی داشتند و در همان نیمه‌نخست موفق شدند به دو گل دست یابند.

سحر زمانی و فاطمه پاپی در دقایق ۲۴ و ۲۵ نیمه‌نخست برای ایران گلزنی کردند و تیم‌ملی کشورمان با پیروزی دو بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه‌دوم سارا شیر بیگی گل سوم ایران را وارد دروازه ازبک‌ها کرد و در ادامه فرشته کریمی در دقیقه ۲۲ و نساء احدی در دقیقه ۳۲ گل‌های چهارم و پنجم ما را به‌ثمر رساندند تا بانوان فوتسالیست کشورمان گام نخست را با قاطعیت بردارند.

نکات بازی:

*تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران فردا در دومین دیدارش در رقابت‌های کافا برابر تاجیکستان میزبان این دوره از مسابقات صف‌آرایی خواهد کرد.

*ایران فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه (ساعت ۱۸ به‌وقت محلی) دیدار دومش مقابل تاجیکستان را انجام خواهد داد.