شناسهٔ خبر: 51994106 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیری مطالبات مردم بافق

مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی بافق در بازدید استاندار یزد از این شهرستان، به پیگیری مطالبات مردم این شهرستان از وی پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طلایی در بازدید استاندار از شهرستان بافق گفت:بنا بر وظیفه‌ای که رهبر معظم انقلاب بر دوش دانشجویان گذاشته اند مطالباتی داشته ایم که تا کنون هیچ کدام از آن‌ها به نتیجه نرسیده است، به عنوان مثال طبق قانون باید ۲درصد درآمد معدن سنگ آهن در سطح شهرستان هزینه شود که با توجه به وسعت این معدن، قطعاً هم اکنون در حق مردم فهیم این شهرستان اجحاف می‌شود.


محمدامین طلایی افزود: شهرداری بافق در رابطه با فاضلاب شهری کوتاهی‌هایی داشته که در اثر آن تا کنون خسارت‌های جانی را به عزیزان همشهری وارد کرده و خرابی خیابان‌ها موجب بروز تصادفات متعدد در شهر شده است.


وی اظهار کرد: بحث اشتغال جوانان بافقی در معدن می‌بایست مورد توجه جدی قرار گیرد با این حال به نظر می‌رسد این موضوع برای برخی از مسئولین کاملا بی اهمیت و بی ارزش است.


وی اضافه کرد: چرا تا کنون هیچ استانداری برای سه دانشگاهی که در شهرستان فعالیت می‌کند، تصمیمی لحاظ نکرده است. متاسفانه نشست مسئولان با دانشجویان برای ما دست نیافتنی شده فلذا بررسی مشکلات دانشگاه ابتر مانده است.
استاندار در زمینه سفر‌های شهرستانی دیروز به شهرستان بافق سفر کرد و از نزدیک در جریان طرح‌ها و برنامه‌های این شهرستان قرار گرفت.