شناسهٔ خبر: 51169926 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

الجزایر:

توافق اسرائیل و مغرب سبب تشدید بی سابقه سلطه رژیم صهیونیستی می‌شود

وزیر خارجه الجزایر با بیان اینکه ائتلاف مغرب و اسرائیل دو رژیم توسعه طلب منطقه را گردهم آورده است، گفت: توافق اسرائیل و مغرب سبب تشدید بی سابقه سلطه رژیم صهیونیستی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی الجزایر، رمطان لعمامره، وزیر خارجه الجزایر در اظهاراتی در واکنش به توافق‌های امنیتی و نظامی صورت گرفته میان رژیم صهیونیستی و مغرب و با تاکید براینکه ائتلاف مغرب و اسرائیل در حقیقت دو رژیم توسعه طلب منطقه‌ای را گردهم آورده است، گفت:گمراهی و بی اطلاعی مقامات مغرب به وضوح این موضوع را به تصویر کشیده که قرار است شاهد تشدید بی سابقه سلطه خزنده صهیونیستی باشیم.

وی ادامه داد: ائتلاف نظامی خبیثانه مقامات مغرب با رژیم صهیونیستی، آن‌ها را بیشتر از الجزایر و مردم این کشور دور خواهد کرد.

وزیر خارجه الجزایر تاکید کرد: مغرب به صحرای غربی و الجزایر توجه دارد، تا سبب شود قضاوت‌های آن در این خصوص نادرست جلوه داده شود.

طی روز‌های اخیر و پس از سفر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رباط توافق همکاری امنیتی میان مغرب و این رژیم به امضا رسیده است و از سوی دیگر روابط الجزایر و مغرب طی ماه‌های گذشته تیره شده و دو کشور روابط دیپلماتیک خود را باهم قطع کرده اند.

انتهای پیام/