شناسهٔ خبر: 51169756 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

کسب مقام سوم تیم سپک تاکرا بانوان لرستان در مسابقات کشوری

تیم سپک تاکرا بانوان لرستان در مسابقات قهرمانی سپک تاکرا بانوان کشور ( انتخابی تیم ملی) دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان در این خصوص ، اظهارکرد : تیم سپک تاکرا بانوان استان لرستان در این رقابت ها که در مراغه برگزار گردید ، موفق به کسب مقام سوم شده است.

او افزود : این رقابت ها با حضور ۱۵۰ ورزشکار از تیم های خوشنام و برتر کشور در رشته سپک تاکرا هستند در شهر مراغه طی روزهای نهم تا یازدهم آذر ماه جاری برگزار شد.

 سلاطی با بیان اینکه تیم منتخب سپک تاکرا بانوان استان لرستان طی سالهای اخیر همواره صاحب سکو بوده است ، تصریح  کرد : علیرغم مشکلات زیادی که کرونا برای ورزش به وجود آورد ، ورزشکاران ، مربیان و مسولان سپک تاکرا استان ، برنامه های مختلفی جهت آماده سازی تیم استان انجام دادند .

 سلاطی گفت : تیم سپک تاکرا بانوان استان در این رقابت ها با چهار پیروزی پیاپی در برابر تیم های آذربایجان شرقی ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و خراسان شمالی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها ، راه یافت که علیرغم شایستگی تیم استان ، در این مرحله با قبول شکست در برابر کرمان،  مقام سومی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

 تیم سپک تاکرا بانوان استان در این رقابت ها با ترکیب خانم ها سمانه نعمتی از شهرستان ازنا ، مارال امتحانی از شهرستان دورود ، اشرف عرب از شهرستان الیگودرز ، شیرین مرادی از شهرستان بروجرد و نگین اسداللهی از شهرستان ازنا حضور داشت که سرپرستی تیم بانوان استان بر عهده خانم سمانه نعمتی و مربیگری تیم نیز بر عهده خانم نرگس پاپی بود.

 گفتنی است؛تیم سپک تاکرا بانوان استان در سال های اخیر همواره یکی از تیم های صاحب عنوان در سطح کشور بوده و چندین بازیکن، مربی و داور ملی در این رشته دارد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید: