شناسهٔ خبر: 51076359 - سرویس استانی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی:

بسیج صرفا یک نیروی نظامی امنیتی نیست/ماموریت اصلی بسیج خدمت گزاری به مردم است

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: امروز بسیج صرفا یک نیروی نظامی امنیتی نیست و علاوه بر وظیفه ذاتی بسیج که ایجاد امنیت است در کنار آن ماموریت اصلی بسیج خدمت گزاری به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج حسین قدیانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با گذشت 42 سال از تاسیس نهاد مقدس بسیج روز به روز از برکات این جریان هویدا می شود در دوران دفاع مقدس به محض ورود بسیج در میدان پیروزی های بیشماری نصیب شد و بعد از دفاع مقدس نیز در جهاد سازندگی، فتنه سال 88 با حضور بسیج در صحنه در کنار سایر دستگاه های امنیتی و در بخش محرومیت زدایی همواره بسیج نقش آفرینی کرده است

 


وی افزود: ۳۲ زندانی جرایم غیرعمد که به علت ناتوانی در پرداخت تحمل حبس می کردند ازاد شدند.


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 280 میلیارد ریال از جرایم غیرعمد مربوط به بدهکاری مالی۳۲ زندانی جرایم غیرعمد استان توسط سپاه ، ستاد دیه و خیرین پرداخت شد.


وی تصریح کرد: امروز بسیج صرفا یک نیروی نظامی امنیتی نیست و علاوه بر وظیفه ذاتی بسیج که ایجاد امنیت است در کنار آن ماموریت اصلی بسیج خدمت گزاری به مردم است.


او افزود:  هر جا نیاز به خدمت رسانی در هر حوزه براساس نیازسنجی در جامعه وجود داشته باشد بسیج همواره در صحنه حضور یافته و پیش رو است.


قدیانی خاطر نشان کرد: امروز نیز افتخار بسیج این است که بسیجیان در کنار ستاد دیه این استان  برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به بدهکاری مالی هستند که این یکی از مزیت های روحیه جهادی بسیج است.


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمینه کمک مومنانه که همواره دین اسلام به آن تاکید کرده است، کمک به زندانیان جرائم غیرعمد بهترین معامله با خداست.