شناسهٔ خبر: 51071869 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

مهلت ارسال فیلمنامه به جشنواره ملی شهادت قلم تمدید شد

گروه استان ها_ دبیر جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» از تمدید مهلت ارسال فیلمنامه به این جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، رضا ابوذر، دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» طی سخنانی اظهار داشت: مهلت ارسال فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت تا 15 دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره به‌نام «شهادت قلم» در سطح ملی با همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» با اشاره به بخش‌های سه‌گانه جشنواره، بیان کرد: بخش اول، فیلم‌نامه‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت، شهدای وطن، مدافعان سلامت و مدافعان حرم را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش دوم جشنواره نیز به فیلم‌نامه‌های اقتباسی اختصاص دارد که تعدادی از عنوان‌های متون دفاع مقدس اعلام می‌شود و افراد علاقه‌مند به فیلم‌نامه اقتباسی‌، می‌توانند با توجه به این موضوع در جشنواره شرکت کنند.

ابوذر با اشاره به سومین بخش جشنواره شهادت قلم، اظهار کرد: این بخش ویژه سردار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابیطالب(ع) است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌نامه‌های خود را با توجه به زندگی این سردار شهید به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در جشنواره از طریق www.shahadateghalam.ir تا 15 دی‌ماه سال جاری امکان‌پذیر است و مراسم اختتامیه نیز در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/452/ی