شناسهٔ خبر: 51071764 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محمدی: نشان دادیم یکی از تیم‌های شایسته لیگ هستیم

حلقه اتحاد پیکانی‌ها قبل از دیدار با گل‌گهر(عکس)

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران با حضور در جمع اعضای تیم فوتبال این باشگاه از آنها خواست با حفظ تمرکز روند موفقیت آمیز هفته هاى گذشته را دنبال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت هاى لیگ برتر ظهر امروز با یک اتفاق ویژه برگزار شد.


در ابتدای تمرین امروز اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در جمع مجتبی حسینی اعضاى کادر فنى و بازیکنان حضور یافت و دقایقی با آنها درباره مسیری که در پیش دارند به صحبت پرداخت.

 

 

 

 


مدیرعامل باشگاه پیکان ابتدا از نفرات خواست حلقه‌ای را تشکیل بدهند تا اتحاد خود را نشان بدهند و سپس ضمن احوالپرسی با تک تک بازیکنان سعی کرد با صحبت‌های خود روحیه اعضای تیم را به بالاترین حد برساند.


محمدی در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی پیکان گفت: « همه شما باید در کنار هم یک تیم متحد و یکدل باشید. هیچ تفاوتى بین بازیکن داخلى زمین و نیمکت نشین وجود ندارد و این حس همدلى از روى نیمکت به زمین منتقل مى‌شود و این مساله‌ای است که شما باید درک کنید.»

 

 

 

 


او در ادامه با اشاره به بدشانسی پیکان در دیدار گذشته با نساجی تاکیدکرد: «با زحمات کادر فنى و تلاش شما عملکرد خوبى مقابل نساجى داشتید و حتى مى‌توانستیم در این مسابقه پیروز شویم. این مساله نشان‌دهنده توان و ظرفیت تیم ماست. باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم و همچنان به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازى هاى باقیمانده باشیم».


مدیرعامل باشگاه پیکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «ما نشان داده ایم که یکى از تیم هاى شایسته لیگ هستیم و مى توانیم همچنان روند خوب هفته هاى گذشته را دنبال کنیم. تنها لازم است که با اعتماد به نفس و البته تمرکز کامل برابر رقیبان به میدان برویم.»

 

 

 


در این جلسه کوتاه همچنین اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تولد حسین پورامینی کاپیتان خودروسازان را تبریک گفت و اعضای تیم به تشویق این بازیکن باتجربه پرداختند.