شناسهٔ خبر: 51028198 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار سمنان:

شکاف بین مردم و مسئولان با خدمت‌رسانی از بین می‌رود

هاشمی گفت: ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان از توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که خدمت‌رسانی آن را خنثی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سفر به شهر دیباج شهرستان دامغان و شرکت در نشست مدیران شهری  افزود: رمز موفقیت مدیران نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است و مسوولان باید به معنای واقعی قدردان این مردم باشند.

وی اضافه کرد: اگر در حوزه‌های مختلف عرصه‌های نظام، به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتیم، به دلیل تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است و هر زمان از ظرفیت بسیج استفاده کردیم، پیروز بودیم.

هاشمی اظهار داشت: مردم ایران مردمی بسیار نجیب، با بصیرت و دوست دار انقلاب هستند و با وجود تمام مشکلات و کمبودها، اجازه نخواهند داد تا به ساحت نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت لطمه‌ای وارد شود پس بدون شک مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی ادامه داد: شهر دیباج به واسطه اقلیم آب و هوایی و ظرفیت‌های موجود، ظرفیت ارتقای شاخص‌های گردشگری، اقتصاد و اشتغال در راستای تولید ثروت دارد.

هاشمی بیان کرد: موارد مطرح شده از سوی امام جمعه، شهردار و مسئولان در سفر امروز و بازدید‌های انجام شده، بررسی و رسیدگی به آن‌ها بر اساس مقدورات و با توجه به شرایط اعتباری فعلی کشور و استان سمنان، در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی می‌توان اعتماد از دست رفته مردم را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دوباره به دست آورد و تقویت کرد.

استاندار سمنان گفت: توجه به بحث گردشگری، اقتصادی، اشتغال زایی بر اساس ظرفیت‌های موجود در شهر دیباج و روستا‌های منطقه و تولید ثروت، امری حائز اهمیت است که باعث رشد منطقه و همچنین مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ح