شناسهٔ خبر: 51028147 - سرویس استانی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بسیج در عرصه‌های مختلف گام‌های شایسته‌ای برداشته است

همدان- مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها الگو و کارآمد است، گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف گام‌های شایسته‌ای برداشته است.

صاحب‌خبر -

فرزانه رضیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم» نشان دهنده این است که بسیج مردمی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل در گرو انقلاب و نظام ندارند، افزود: بسیج میقات پا برهنگان است و امام(ره) در این باره می‌فرمایند «بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند».

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها الگو و کارآمد است، بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف گام‌های شایسته‌ای برداشته است که می‌توان به ایجاد توانایی‌های لازم در آحاد مردم، کمک به هنگام و شایسته و به روز در بلایا و حوادث غیرمترقبه و غیرپیش بینی شده، کمک به نهادها و مسئولین در همه عرصه‌ها در حد توان و نهایت تلاش و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف اشاره کرد.

وی عنوان کرد: بسیج در صحنه‌های مختلف از سیل گرفته تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا نقش آفرین بوده و است؛ معنویتی که در بسیج وجود دارد بسیج را مجموعه‌ای مقدس و نهادی ارزشمند کرده است، هرگاه حوادث غیرمترقبه اتفاق می‌افتد بسیج جزء اولین نیروهایی است که در صحنه حاضر می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: بسیج سند راهبردی ۱۰ ساله مبتنی بر بیانیه گام دوم تهیه کرده است و ما بر اساس این سند تلاش برای تحقق ایران قوی را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: در هفته بسیج این سازمان ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی به همت و تلاش ستاد و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تهیه و تدارک دیده که مهم‌ترین آنها عبارت از پویا بودن در فضای مجازی با شعارهای تعیین شده مناسب هفته بسیج، برگزاری کارگاه‌های مجازی و حقیقی در زمینه سبک زندگی اسلامی، ایرانی، نواختن زنگ بسیج در برخی پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی، دیدار با خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت، میثاق با شهدا و گلباران گلزار شهدا، رزمایش اقتدار بسیج، جشن طلایه داران، برگزاری هیئت‌های اندیشه‌ورز متناسب با شعار هفته و برگزاری میقات صالحین است.

رضیان عنوان کرد: امروز در شرایط تحریم اقتصادی، جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم سینه سپر کردن در مقابل دشمنان، نشات گرفته از تفکر بسیجی است که باید این تفکر امروز پررنگ‌تر از پیش شود.

انتهای پیام/