شناسهٔ خبر: 51028055 - سرویس استانی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه میامی گفت:

محور مقاومت بسیج کینه دشمنان را بیشتر می کند

میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی گفت: محور مقاومت بسیج کینه دشمنان را بیشتر می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی بعد از خطبه های نماز جمعه، با بیان اینکه بسیج با واژه مقاومت باعث افزایش کینه توزی و خشم دشمنان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی شده ، تصریح کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه و شکست های پی در پی استکبار جهانی ضرورت وجود این واژه برای آنان موجب بی تأثیری نقشه هایشان می شود.

وی با بیان اینکه بسیج تحت عنوان یک نیروی مقتدر و توانا در عرصه های مختلف فعالیت می کند ،افزود: خدا محوری ،الگو برداری، عقل گرایی، از مهمترین معیار های یک بسیجی امروزی می باشد که در ضوابط عملکرد های سطح جهاد قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه بسیج در معنای واقعی باید در دل یک ملت جای داشته باشد، تاکید کرد: جوانان بسیجی ارتباط مستمر و مداوم خود را باتوجه به توصیه های علمی ، پژوهشی، معنوی ،اقتصاد، عدالت، سبک زندگی، استقلال و ...، با مساجد پایگاه های بسیج محکم تر کنند، چرا که اکثر برنامه های بسیج با مساجد ارتباط مستقیمی دارد.

فرمانده ناحیه میامی با بیان اینکه نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر منطقه است ابراز داشت: تحقق گام دوم انقلاب اسلامی نظامند تشکیلاتی است با محوریت نماز عبادی سیاسی جمعه هماهنگ داشته باشد بنابراین باید تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در قالب این طرح به اجرا در بیاید.