شناسهٔ خبر: 51028004 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری: از گروه‌گرایی پرهیز کنیم

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن درخواست از مردم برای دعاکردن جهت موفقیت مدیران، گفت: با اتحاد، انسجام و توکل به خدا از گروه‌گرایی پرهیز شود تا بتوان نتیجه مدیریت جهادی را به‌خوبی درک و مشاهده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در آیین یادواره شهدا و پنج شهید گمنام و گرامیداشت شهیدان تازه شناسایی شده شهرکیان گفت: در مقابل استقامت مادر و پدر این شهیدان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی افزود: این انقلاب و معنویت تا مدت‌ها در این شهر و مکان می‌ماند و برای من به‌عنوان نخستین جلسه کاری، یک غنیمت به‌شمار می‌رود.

حیدری شناسایی تهدیدها و تبدیل آن به فرصت را ضروری اعلام و تصریح کرد: این مهم در دوران دفاع مقدس انجام و تهدیدها به فرصت و جبهه‌های حق علیه باطل به دانشگاه انسان‌سازی تبدیل شد.

وی نگاه عبادی و معنوی به کار را عامل تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها دانست و یادآور شد: توفیق خدمتگزاری به مردم مظلوم و نجیب چهارمحال و بختیاری را افتخار می‌دانم.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با اتحاد، انسجام و توکل به خدا از گروه‌گرایی پرهیز شود تا بتوان نتیجه مدیریت جهادی را به‌خوبی درک و مشاهده کرد.

حیدری تاکید کرد: مسئولان مراقب باشند به مردم ولایت‌مدار، مظلوم و ولایی فخرفروشی نکنند و مردم نیز برای موفقیت مدیران دعا کنند.

انتهای پیام/3339