شناسهٔ خبر: 50420858 - سرویس ورزشی
منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده‌های مجلس در تمرین تیم فوتبال بانوان چه گفتند؟

الهیان: اقدامات لازم برای حضور زنان در مسابقات فوتبال انجام شود/ لاجوردی: موفقیت بانوان ورزشکار در گروی سرمایه گذاری است

دو نماینده مجلس امروز در تمرین تیم فوتبال بانوان حاضر شدند و صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره الهیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره حضور در جمع بانوان ملی پوش گفت: روز خوبی در بین فوتبالیست های خانم داشتیم و موفقیت های آن را از نزدیک مشاهده کرده و با توضیحاتی که کادر فنی، بیشتر در جریان امور قرار گرفتیم. روحیه نشاط و شادی از طریق ورزش بخصوص جوانان و دختران در جامعه  ایجاد می شود. بر همین اساس برای فراهم کردن مسیری برای این نشاط در جامعه، شرایط خوبی را برای ورزش بانوان باید مهیا کنیم تا شاهد نشاط و شادابی دختران سرزمین مان باشیم. در همین راستا از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر دریغ نخواهیم کرد.

 
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمه ورزشکاران خطاب به کادر فنی و مسئولین فدراسیون ادامه داد: هر ورزشکاری بخصوص ورزشکاران تیم ملی که تمام وقتشان را تقریبا برای تمرین ها می گذارند، باید بیمه ورزشی داشته باشند، این موضوع را در مجلس شورای  اسلامی مطرح و حل می کنیم. ما وظیفه داریم تا مشکلاتی که ورزشکاران دارند، حل کنیم. بر همین اساس این موضوع را در مجلس مطرح می کنیم تا شرایطی فراهم شود که تمامی ورزشکاران بیمه شوند. ان شاءالله در آینده اگر شرایطی فراهم شود، از تیم ملی فوتبال بانوان جهت حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت می کنیم.
 
الهیان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت:اقدامات و زیرساختهای لازم در این خصوص انجام شود تا از این پس شاهد حضور تماشاگران خانم در مسابقات بانوان باشیم.
 
گفتنی است، زهره الهیان به همراه زهره سادات لاجوردی امروز چهارشنبه 5 آبان ماه ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، دقایقی به گفت وگو با کادر فنی و ملی پوشان پرداختند.
 
 
لاجوردی: موفقیت بانوان ورزشکار در گرو سرمایه گذاری در ورزش است
 
 زهره سادات لاجوردی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حمایت از فوتبال بانوان گفت:در خصوص حمایت از فوتبال بانوان گفت: بحث ورزش یکی از مباحث مهمی است که در سلامت اقشار جامعه می تواند موثر باشد و شادابی و نشاطی که ایجاد می کند، تاثیر گذار است. 
 
عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه داد: با توجه به دیداری که امروز در جمع ملی پوشان فوتبال بانوان داشتیم و موفقیت های اخیری که بدست آورده اند، نشان دهنده این است که اگر در این زمینه سرمایه گذاری شود، می تواند موفقیت های بیشتری در آینده و به صورت مستمر شاهد باشیم. 
 
گفتنی است، زهره الهیان به همراه زهره سادات لاجوردی امروز چهارشنبه 5 آبان ماه ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، دقایقی به گفت وگو با کادر فنی و ملی پوشان پرداختند.
 
لاجوردی همچنین افزود: سرمایه گذاری در بخش ورزش بانوان در حقیقیت کمکی است که ورزش بانوان مسلمان با حفظ ارزش ها در دنیا دیده و معرفی شود. در این زمینه کمک ها و مساعدت هایی که  توسط افراد مختلف ومسئولین صورت می گیرد باعث شده تا روز به روز در دنیا شناخته تر شوند و پیشرفت های بیشتری در آینده داشته باشند.