شناسهٔ خبر: 50160137 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرداری بندرعباس قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور شد

بندرعباس- ایرنا- تیم شهرداری بندرعباس با سه پیروزی پیاپی موفق به کسب هفتمین قهرمانی در رقابت‌های فوتبال ساحلی بانوان کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،  مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور که از ۲۱ مهرماه به میزبانی شهرداری بندرعباس در زمین ساحلی غدیر برگزار شده بود،  پنجشنبه شب با قهرمانی تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.
در سومین روز از مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی بانوان کشور تیم فوتبال شهرداری بندرعباس موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۲ از سد تیم ملوان بندر ترکمن عبور کرده و برای هفتمین مرتبه جام قهرمانی را بالای سر ببرد
. تیم شهرداری بندرعباس پیش از این تیم‌های پیکان تهران را با نتیجه پنج بر چهار و تیم خاتون بم را با نتیجه چهار بر ۲ از پیش رو برداشته بود.
همچنین درآخرین روز این رقابت ها قرار بود تیم پیکان تهران با خاتون بم دیدار کند که به علت حضور نیافتن تیم خاتون بم، تیم پیکان سه برصفر برنده این دیدار شناخته شد و توانست با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گیرد.
 تیم های خاتون بم و ملوان بندر ترکمن نیز به ترتیب رتبه های سوم و چهارم را بدست آوردند.
 درپایان این رقابت ها با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان ، فاطمه جراره رییس واعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و مسوولان سازمان لیگ، جام و مدال قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد.