شناسهٔ خبر: 50160001 - سرویس ورزشی
منبع: راه دانا | لینک خبر

سید حمید سجادی:

جوانان ما پای انقلاب ایستاده اند/ با عزم راسخ برنامه‌های دو حوزه ورزش و جوانان را پیش خواهیم برد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با عزم راسخ برنامه های توسعه ایی این وزارتخانه را به پیش خواهیم برد تاکید کرد: به دور از هر گونه تشریفات ، تمامی مسوولان در این دولت به صورت جهادی در خدمت مردم هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در دیدار با سمن‌ها و گروه‌های جهادی استان قم اظهار داشت: جوانان باید بدانند که ما با آنها همسو هستیم و هرکاری بتوانیم انجام می دهیم تا مشکلات جوانان و سمن‌ها حل شود.


وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه از تمام ظرفیت های ورزش کشور برای کمک به حوزه جوانان بهره خواهیم گرفت افزود: تغییر دیدگاه و تغییر نگرش درخصوص مواجهه با سمن‌ها در دستور کار قرار دارد و با عزم راسخی که در تمامی ارکان دولت وجود دارد برنامه های توسعه ای را با سرعت اجرایی می کنیم

دکتر این نکته را مورد توجه قرار داد که ۷۰ درصد جوانان ما کسانی هستند که با وجود اینکه انقلاب را ندیده اند اما پای آن ایستاده اند، افزود:تمامی مسوولان در این دولت به صورت جهادی در خدمت مردم هستند

وی با بیان اینکه نباید منتظر کارهای تشریفاتی باشیم گفت: همه حوزه های وزارت ورزش و جوانان باید باهم هماهنگ باشند تا برنامه ها اجرایی شود و مردم از ثمرات آنها بهره مند شوند.

دکتر سید حمید سجادی افزود : در این دولت کسی را نخواهیم دید که نگاهی از بالا به پایین داشته باشد و همه ی ما برای سربلندی ایران عزیز تلاش خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد : تکلیف ما مقابل سمن ها و گروه های جهادی مشخص است و سعی می کنیم که بهترین تصمیمات را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه های وزارتخانه برای ورزش بانوان نیز گفت: قبول داریم که یکسری کمبودها وجود دارد ، اما لازم است بگویم سیاست ها و برنامه ها در حوزه بانوان مورد بازنگری قرار خواهد گرفت .

دکتر سید حمید سجادی افزود : ورزش بانوان باید بعد از گذشت ۴۰ سال باید خودکفا شده و دارای استقلال شود ، این بخش نباید در هیچ حوزه‌ای نیاز به حمایت آقایان داشته باشد .
 
انتهای پیام/