شناسهٔ خبر: 49697257 - سرویس علمی-فناوری
منبع: رکنا | لینک خبر

17 ساله ها برای واکسن کرونا ثبت نام کنند + لینک

رکنا: ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین سال 1383 به قبل باز شده است و دانش آموزان 17 ساله به بالا می توانند برای دریافت نوبت واکسن به سامانه سلامت مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

تزریق عمومی واکسن کرونا مهمترین راهکار پیشگیری از همه گیری این ویروس محسوب می شود. ایران از جمله کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا است، اما با توجه به تاخیر در تولید انواع واکسن کرونا ایرانی، همچنان نیاز به واردات واکسن کرونا در کشورمان احساس می شود. البته در این میان خوشبختانه سرعت تامین و تزریق واکسن کرونا در هفته های اخیر به سطح قابل قبولی رسیده است.

به گزارش رکنا، ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین سال 1383 به قبل باز شده است و افراد 17 ساله به بالا می توانند برای دریافت نوبت واکسن به سامانه سلامت مراجعه کنند.

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:

«متولدین سال 1383 و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

هم‌چنین افرادی که قبلا نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند و کمتر از یک هفته به تاریخ تزریق نوبت دوم آن‌ها مانده می‌توانند از طریق همین سامانه، محل و زمان دریافت نوبت دوم را انتخاب کنند. سامانه بر اساس نوع واکسن تزریق شده در نوبت اول، فقط مراکزی را نمایش می‌دهد که همان نوع واکسن را تزریق می‌کنند.

برای ثبت‌نام در این سامانه نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.»

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم لحظه بازداشت عاملان سلاخی الاغ و اسب برای فروش در تهران/ این فیلم لرزه به تن می اندازد

    فیلم لحظه بازداشت عاملان سلاخی الاغ و اسب برای فروش در تهران/ این فیلم لرزه به تن می اندازد

آیا این خبر مفید بود؟
0 0