شناسهٔ خبر: 49697204 - سرویس فرهنگی
منبع: تقریب | لینک خبر

برنامه های شبکه افق سیما به مناسبت هفته دفاع مقدس

شبکه افق سیما با برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، شبکه افق سیما برنامه‌های مختلفی برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است که چند مستند در قالب چند قسمتی و تک قسمتی از این جمله است.

مستند آن روزها

این مجموعه مستند به تهیه کنندگی عبدالله حاجی محمدی و کارگردانی سید مرتضی سیدی تولید شده و با روایتی از فیلم‌های مستند دهه دوره دفاع مقدس از زبان خود فیلمسازان که در هر قسمت با یکی از این فیلمسازان به گفتگو نشسته است، مهمان خانه مخاطبان خواهد بود و قرار است از امروز سه‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۷:۳۰ در قاب شبکه افق پخش شود.

مستند دستمال سرخ‌ها

این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی حنظله تاج الدینی تهیه شده و با روایتی از «گردان دستمال سرخ‌ها» و شهید اصغر وصالی در دوره دفاع مقدس در روز پنجشنبه ساعت ۲۲ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

مستند برادرم نادعلی

این مستند به تهیه کنندگی محسن اسلام زاده و کارگردانی علی تک روستا تولید شده و با روایتی از تلاش خانواده معظم شهید نادعلی برای یافتن پیکر این شهید بزرگوار در روز جمعه ساعت ۲۳ از قاب شبکه افق پخش می‌شود.

مستند کلاشنیکف‌های آمریکایی

این مجموعه مستند به تهیه کنندگی داوود مرادیان تولید شده و با روایتی متفاوت از چرایی ایجاد جنگ تحمیلی و پاسخ به برخی شبهات در حوزه دفاع مقدس روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

مستند آن روز من هم آنجا بودم

این مستند در مجموعه «روایت فتح» و به تهیه کنندگی محمد حسین زینلی و کارگردانی محمد امین زینلی تهیه شده و با روایتی از مخالفت مردم عراق با رژیم بعث این کشور در جنگ تحمیلی و کمک رسانی بسیاری از آنها در بازگرداندن پیکر شهدای جنگ تحمیلی دوشنبه هفته اینده ساعت ۱۶ در برابر دیدگان مخاطبان قرار می‌گیرد.

برنامه‌های دیگر شبکه افق همچون قرن ۱۴، جهان آرا و… هم در ایام هفته دفاع مقدس با موضوعات مرتبط به ابعاد مختلف این موضوع مهم خواهند پرداخت.

انتهای پیام/