شناسهٔ خبر: 49695640 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست آموزش و پرورش اردستان خبر داد؛

واکسیناسیون ۸۰ درصد فرهنگیان اردستانی

اردستان-سرپرست آموزش و پرورش اردستان با اشاره به واکسیناسیون ۸۰ درصد فرهنگیان اردستانی، گفت: سال تحصیلی جدید طبق تصمیمات ستاد کرونا مجازی آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خاکسار ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ارتباط با بازگشایی مدارس شهرستان اردستان برای سال تحصیلی جدید با تمام مدیران مدارس جلسات متعدد برگزار شد و همکاران فرهنگی نسبت به وظایف خود به طور کامل توجیه شدند.

وی افزود: مدارس مناطق روستایی اردستان به دلیل کمبود جمعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوم مهر ماه به صورت حضوری بازگشایی خواهد شد اما آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس مناطق شهری فعلاً بنا بر تصمیمات ستاد کرونا مجازی خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش اردستان تصریح کرد: واکسیناسیون ۸۰ درصد کارکنان آموزش و پرورش اردستان انجام شده و واکسیناسیون دیگر فرهنگیان و همچنین دانش آموزان نیز باید تا قبل از بازگشایی انجام شود.

خاکسار تاکید کرد: در هر شرایط سلامت و بهداشت دانش آموزان، خانواده‌ها و معلمان مدنظر آموزش و پرورش است و باز هم در صورت بازگشایی حضوری مدارس تمام اقدامات بهداشتی رعایت شده است.

وی یادآور شد: مدارس اردستان به سیستم شیرهای آب پدالی، دستگاه‌های ضدعفونی مجهز شده است.

سرپرست آموزش و پرورش اردستان با اشاره به وجود ۴۱۸ نفر دانش آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۱۳۰ نفر دانش آموز در متوسطه اول و ۹۵۰ نفر در متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

خاکسار یادآور شد: آموزش و پرورش اردستان ۴۸۵ نفر کادر آموزشی شاغل و در مجموع چهار هزار و ۳۹۵ نفر دانش آموز دارد.