شناسهٔ خبر: 49579276 - سرویس فرهنگی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی کتاب؛

چگونگی تغییر مغز را در «مغزی که خود را تغییر می‌دهد» بخوانید

کتاب «مغزی که خود را تغییر می‌دهد» با ترجمه محمدرضا کرامتی و افسانه محمدی شاهرخی در انتشارات ارجمند منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «مغزی که خود را تغییر می‌دهد» با عنوان فرعی «داستان‌هایی واقعی و شگفت انگیز از موفقیت‌های روانی مغز بشر» اثر نورمن دویچ با ترجمه محمدرضا کرامتی و افسانه محمدی شاهرخی در انتشارات ارجمند منتشر شد.

بیشتر بخوانید

این کتاب از یک کشف انقلابی پرده برمی‌دارد و می‌گوید: «مغز انسان می‌تواند خود را تغییر دهد». این تغییر خارق العاده با استناد به تجربه های واقعی دانشمندان، پزشکان و بیماران کشف شده است.

فردی کتاب را به رشته تحریر درآورده که از تخصص ها و تجربه های علمی بهره مند است و این اثر، تاکنون چندین بار در استرالیا و نیوزلند تجدید چاپ شده است.

ترکیب ماهرانه تخصص‌های نویسنده، جذابیت آن را برای مخاطب دو چندان کرده است و به همین دلیل، مخاطبان آن کلیه متخصصان در زمینه‌های روانشناسی، روانپزشکی، اعصاب و روان، مشاوره، روان درمانگر، مددکار اجتماعی و پزشکان عمومی هستند که علاوه بر این، این کتاب  می‌تواند منبع اصلی دروس رشته روانشناسی بالینی در دوره کارشناسی ارشد باشد.

نورمن دویج، پزشک، روان‌شناس، روان‌کاو، شاعر، نویسنده، محقق و عضو هیأت علمی مرکز تحقیق و تربیت روانکاوی دانشگاه کلمبیا در نیویورک و دانشکده‌ روانکاوی دانشگاه تورنتو در کانادا است و وی تاکنون چهار بار جایزه طلایی مجله ملی کانادا را دریافت کرده است.

انتهای پیام/