شناسهٔ خبر: 49579050 - سرویس ورزشی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مردود شد؟

مهدی طارمی در دقیقه ۸۰ بازی اتلتیکو مادرید و پورتو، دروازه یان اوبلاک را باز کرد، اما پس از بررسی VAR، گل او به شکلی بسیار سخت گیرانه مردود شد و ابهامات بسیاری برای بینندگان جهت چرایی مردود شدن این گل پیش آمد.

صاحب‌خبر -

طرفداری: مهدی طارمی که فصل گذشته گل های مهمی به یوونتوس و چلسی زد، می توانست بار دیگر به قهرمان پورتو تبدیل شود.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

گل مردود ستاره ایرانیِ پورتو به اتلتیکومادرید

چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مردود شد؟

مهدی طارمی در دقیقه 80 بازی اتلتیکو مادرید و پورتو، دروازه یان اوبلاک را باز کرد اما پس از بررسی VAR، گل او به شکلی بسیار سخت گیرانه مردود شد و ابهامات بسیاری برای بینندگان جهت چرایی مردود شدن این گل پیش آمد. اگر این دخالت VAR نبود، پورتو به لطف گل طارمی می توانست گام مهمی برای صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان بردارد اما در نهایت آن ها به تساوی در خانه اتلتیکو تن دادند.

در صحنه گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید، او پس از اشتباه رنان لودی خودش را در محوطه جریمه به توپ رساند و پس از برخورد با یان اوبلاک، توپ را وارد دروازه کرد اما به محض به ثمر رسیدن گل، بازیکنان اتلتیکو مادرید به داور بازی اعتراض کردند. پس از بررسی VAR مشخص شد که حین سرنگونی طارمی در برخورد با اوبلاک و ورود توپ به دروازه، توپ با دست او برخوردی خفیف داشت و به همین علت گل او به تیم سیمئونه مردود شد.

با این حال سوال این جاست چرا بابت برخورد طارمی و اوبلاک، بازبینی برای گرفته شدن پنالتی به سود پورتو صورت نگرفت؟ مهدی طارمی که سال گذشته نیز مقابل یوونتوس با دریافت دو کارت زرد اخراج شده بود، امشب بار دیگر بدشانسی آورد و نتوانست به قهرمان امشب تیمش تبدیل شود.