شناسهٔ خبر: 49579031 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیولی: کاش دیگر تیم ها مثل لیورپول قوی نباشند

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد از بازی های امشب درس های مهمی گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در شرایطی که در اواخر نیمه اول دو بار به گل رسیده و از لیورپول پیش افتاد، در نیمه دوم مقهور قدرت حریف شده و در اولین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان شکست خورد. استفانو پیولی، سرمربی روسونری بعد از این دیدار اعتراف کرد تیمش در برخی موارد دچار اشتباه شده و باید شرایط را برای مهاجمان لیورپول دشوار می ساخته است.

 

استفانو پیولی گفت: "لیورپول به خاطر انرژی و کیفیت خود به خصوص در 25 دقیقه اول شایسته تمجید است. ما توانستیم شرایط را تغییر دهیم و بابت دو گلی است که در نیمه دوم دریافت کردیم واقعا حسرت می خوریم. در کنار کیفیت لیورپول، ما نیز در صحنه های آن دو گل هم اشتباه کردیم.

 

 

امیدوارم در آینده با تیم هایی با کیفیت کمتری روبرو شویم و در چنین شرایطی دروازه ما باز نشود. این یک درس ارزشمند بود که به ما در راه پیشرفت کمک می کند. فوتبال بسیار خوبی بود و حیف شد که باختیم، زیرا شروع قدرتمند در اینجا برای ادامه راه بسیار مهم بود.

 

آنها کاملا محتاطانه مناطق مرکزی را مسدود کرده و کانال های نفوذ را مسدود کرده بودند، بنابراین ما مدام به کناره ها رانده می شدیم. می دانستیم که سرعت و فشار بخش مهمی از سبک بازی لیورپول است. وقتی اینقدر تحت فشار قرار می گیرید، باید سریع تر توپ را پاس دهید و ما در این مورد اشتباه کردیم. من استادیوم آنفیلد را در شرایطی ترک می کنم که حالا می دانم که این تیم می تواند بیشتر رشد کند و ما هنوز به جزئیات بیشتری نیاز داریم، زیرا این موارد است که سرنوشت بازی ها را در لیگ قهرمانان رقم می زند.

 

چیزی که من را ناامید می کند و باید روی آن کار کنیم این است که می توانیم بهتر عمل کنیم. ما معمولا در موارد مشابقه موقعیت های امشب بهتر دفاع می کنیم. ما می توانستیم مشکلات بیشتری برای مهاجمان لیورپول ایجاد کرده و کار را برای آنها سخت تر کنیم. "