شناسهٔ خبر: 48650983 - سرویس فرهنگی
منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است

سردار کریمی تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون مصلی بیت المقدس اراک، ضمن تزریق اولین دز واکسن ایرانی کوو ایران برکت، گفت: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی های داخلی است و تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد هرکجا به جوانان و ظرفیت های داخلی اعتماد شود پیروزی و موفقیت حاصل شده و این درس بسیار مهمی است که باید مورد توجه ما باشد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی و حاکم بودن روحیه جهادی در بین جوانان و متخصصین ایرانی تولید واکسن ایرانی توانست اقتدار علمی و پژوهشی داخلی را به رخ دنیا بکشاند و کارآمدی نظام اسلامی را بار دیگر به اثبات برساند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: سپاه و بسیج برای کمک به واکسیناسیون عمومی و ادامه طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی آمادگی کامل دارند و در این راستا تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا سپاه و بسیج در قالب رزمایش ها و طرح های متعدد اقدامات قابل توجه و اثرگذاری درمقابله و کنترل این بیماری منحوس انجام داده اند، اظهار کرد: امروز سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آمادگی هرگونه نقش آفرینی در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت است.

 

سردار کریمی ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های کادر بهداشت و درمان گفت: مدافعان سلامت و بسیجیان در همه عرصه ها، تلاش کرده اند و خوشبختانه با تلاش های انجام شده، استان مرکزی وضعیت مناسبی در حوزه واکسیناسیون دارد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم با رعایت دقیق پروتکل ها و توجه به توصیه های بهداشتی آسیب های بیماری را کاهش دهیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه تمامی ظرفیت های بسیج و سپاه در استان آمادگی کامل برای کمک به تسریع واکسیناسیون را دارند، گفت: امیدواریم با همدلی همه جانبه و مشارکت مردم از این شرایط بیرون برویم.

پایان پیام/177