شناسهٔ خبر: 48649760 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قول کمالوند برای قهرمانی تراکتور در لیگ برتر فوتبال

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز قول قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فراز کمالوند سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از خواسته هواداران که قهرمانی در لیگ برتر است، مطلع هستم و قول می‌دهم در پایان قرارداد فعلی که دو ساله و قابل تمدید به ۳ سال یا بیشتر است، می‌توانیم قهرمانی را به دست بیاوریم که دور از دسترس هم نیست.

او در خصوص حضور مجددش در این تیم گفت: امروز که من برای بار دوم هدایت تیم تراکتور را بر عهده گرفته‌ام، شاید هدف قهرمانی لیگ برتر مثل آن روز‌ها که برای صعود می‌جنگیدیم دور از انتظار باشد، اما کار غیر ممکنی نیست. با تمام توان و مصمم پا در این راه گذاشته‌ام و از راه سختی که در پیش داریم، با خبر هستم، اما ترس ندارم چرا که از حمایت خوب و قوی از طرف مردم تبریز و آذربایجان بهره‌مند هستیم.

او خاطرنشان کرد: من قبلاً یک باقیات الصالحات گذاشته‌ام و تیم به لیگ برتر آمده و می‌خواهم یک‌بار دیگر این کار را با قهرمانی تراکتور بکنم. قول می‌دهم هم تیم خوبی ساخته می‌شود و هم به قهرمانی که مردم آذربایجان به دنبالش بودند، برسیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز ادامه داد: یک‌بار برنامه‌ریزی کردیم تا تراکتور را به لیگ برتر بیاوریم، اما این بار باید برای قهرمانی تیم مدعی تراکتور برنامه‌ریزی کنیم.

کمالوند با اشاره به تجربیات گذشته‌اش گفت: من تجربه خوبی در این باشگاه فوتبال تبریز دارم و سعی می‌کنم از هر دو تجربه استفاده کنم با رفع مشکلات در راستای قهرمانی تراکتور گام برداریم.

او با بیان اینکه شاید اگر تراکتور را به قهرمانی برسانم دیگر خواسته‌ای در زندگی ورزشی‌ام نداشته باشم خاطرنشان کرد: این موضوع دور از دسترس نیست، اما به همراهی و همدلی نیاز دارد.

او تاکید کرد: این تیم با لطف خدا به دست من لیگ برتری شد و با لطف خدا و حمایت مردم به دست من هم قهرمان می‌شود. اگر من در سال دوم تراکتور را قهرمان لیگ برتر نکنم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز با درخواست از هواداران برای حمایت از تیمش، گفت: تنها خواسته من از مردم، فقط و فقط حمایت است.

کمالوند اظهار داشت: من تعلق خاطر خاصی به این خطه دارم و از بازگشتم به تبریز به عنوان سرمربی تراکتور خیلی خوشحالم و این تیم را بخشی از وجودم می‌دانم.

او از انگیزه بالای خود برای حضور در تراکتور سخن گفت و یادآور شد: به دلیل اینکه خواسته مردم را بهتر از هر کس دیگر می‌دانم، برای حضور در تراکتور بسیار مصمم‌تر از قبل هستم. هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که بهتر از من فوتبال آذربایجان و مردم تبریز را می‌شناسد.

اوگفت: می‌خواهم پیراهن تراکتور را بر تن بازیکنانی کنم که مانند مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بدون ادعا ۱۰ سال پیراهن تراکتور را بر تن کنند. نمی‌خواهیم بازیکن ضعیف بگیریم، چون در این صورت تیم تضعیف می‌شود، اما برنامه ریزی می‌کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز با بیان اینکه ما در فصل اول به دنبال سهمیه و در سال دوم به دنبال قهرمانی هستیم تصریح کرد: سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که قراردادشان بلندمدت و ۳ تا ۵ سال باشند چرا که اینگونه بازیکنان تعصب بیشتری دارند.

کمالوند در پایان گفت: هواداران تراکتور ۱۰ سال پیش اعتماد کردند و یک جوان ۳۲-۳۳ ساله آمد و به آرزویشان جامه عمل پوشاند. حالا همین جوان، با تجربه بیشتری آمده و می‌خواهد به آرزوی قهرمانی جامه عمل بپوشاند. از آن‌ها می‌خواهم دوباره اعتماد و حمایت کنند.

تیم تراکتور در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ۴۵ امتیاز چهارم شد.

انتهای پیام/