شناسهٔ خبر: 48648865 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

دید و بازدید مدیران از رسانه‌ها در هفته خبرنگار انجام نمی‌شود

قزوین_معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین مطرح کرد: با توجه به شیوع پیک پنجم کرونا و لزوم حفظ سلامت اصحاب رسانه، دید و بازدید از رسانه‌ها ممنوع و تقدیر از آنها توسط روابط عمومی انجام می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که بعد از ظهر یک‌شنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد اظهار کرد: در راستای چگونگی برگزاری مراسمات ایام محرم باید گفت که مراسمات مانند سال گذشته در فضای باز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به مدت حداکثر دوساعت برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اذعان کرد: توزیع نذورات گرم در هیئات ممنوع بوده و هیئات می‌توانند نذورات خود را به صورت اقلام غذایی خشک و با بسته‌بندی بین نیازمندان توزیع کنند.

وی گفت: تبلیغات اسلامی به عنوان متولی مراسمات مذهبی است و ما از آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان می‌خواهیم با در اختیار قرار دادن مدارس و فضاهای باز در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسمات همراهی لازم را داشته باشند.

وی ضمن اشاره به اهدای هزینه برای جبران هزینه‌های نمایشگاه بین المللی به عنوان مرکز واکسیناسیون عنوان کرد: برای فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب تذکرات لسانی، اکیپ‌هایی با عنوان سفیران و امران سلامت به همت هلال‌احمر، بسیج و آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.ا

مسئول ابراز کرد: با توجه به افزایش میزان بیماران بستری ناچاریم از قرنطینه‌ی خانگی استفاده کنیم که در این میان همراهی هلال احمر، علوم پزشکی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای راهنمایی و اگاهی مردم مجدد به صورت جدی اجرایی شود.

وی بیان کرد: با شیوع پیک پنجم کرونا و حفظ سلامت اصحاب رسانه دیدو بازدید از خبرگزاری‌ها ممنوع و تقدیر از اصحاب رسانه توسط روابط عمومی انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: اجازه برگزاری هیچ مجمعی امکان پذیر نیست و مراسم سالگرد شهید بابایی نیز بهتر است با حضور تعداد افراد کم در فضای باز یا سالن جلسات بزرگ برگزار شود