شناسهٔ خبر: 48451723 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

استقلال - نساجی؛ جدالی بعد از ۱۷۰ روز

استقلالی‌ها در حالی راهی شمال می‌شوند که شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند ولی می‌خواهند روند پیروزی‌های خوب خود طی هفته‌های اخیر را همچنان تداوم ببخشند.

صاحب‌خبر -

استقلال بیست‌ونهمین دیدار خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را یکشنبه شب آینده برگزار می‌کند و در مازندران به مصاف نساجی خواهد رفت. تیمی که پس از روی کار آمدن ساکت الهامی انصافاً نتایج کاملاً بهتری گرفت و با پیروزی ارزشمند خارج  از خانه مقابل ذوب‌آهن توانست مقام خود در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی کشورمان را تضمین کند.

استقلالی‌ها در حالی راهی شمال می‌شوند که شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند ولی می‌خواهند روند پیروزی‌های خوب  خود طی هفته‌های اخیر را همچنان تداوم ببخشند و شانزدهمین برد خویش در این فصل را جشن بگیرند. این دو تیم آخرین بار روز هفدهم بهمن سال گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با یک گل به نفع آبی‌پوشان خاتمه پیدا کرد. همان جدالی که فرشید اسماعیلی در دقیقه ۸۶ موفق به گشودن دروازه نساجی شد و دقایقی بعد، مهدی قایدی پنالتی خراب کرد.

حالا پس از سپری شدن ۱۷۰ روز دوباره شاهد رویارویی استقلال و نساجی خواهیم بود. مسابقه‌ای که البته این بار به میزبانی سرخپوشان مازندرانی برگزار می‌شود.