شناسهٔ خبر: 47716744 - سرویس ورزشی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

شاهکار صربیناتور مقابل نادال در ماراتن ۴ساعته

نواک جوکوویچ در مرحله نیمه‌نهایی اوپن فرانسه دست به کاری غیرممکن زد و رافائل نادال قهرمان ۱۳ دوره رقابت‌ها را ۳-۱ مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

تنیس‌فا: نواک جوکوویچ در مرحله نیمه‌نهایی اوپن فرانسه دست به کاری غیرممکن زد و رافائل نادال قهرمان ۱۳ دوره رقابت‌ها را ۳-۱ مغلوب کرد.

شاهکار صربیناتور مقابل نادال در ماراتن ۴ساعته

مرد شماره یک تنیس جهان در یکی از تماشایی‌‎ترین مسابقات سال‌های اخیر که ۴ ساعت و ۱۱ دقیقه به طول انجامید به رغم اینکه ست نخست را ۶-۳ به پادشاه خاک واگذار کرد، در سه ست بعدی با نتایج ۶-۳، ۷-۶ و ۶-۲ به پیروزی رسید تا برای ششمین بار راهی فینال این رقابت‌ها شود.

صربیناتور با شکست نادال نوار پیروزی‌های متوالی او در رولان گاروس را پس از ۳۵ مسابقه قطع کرد و به تنها بازیکنی تبدیل شد که توانسته دو مرتبه بازیکن اسپانیایی را در این گرند اسلم شکست دهد. این همچین برای نخستین بار بود که نادال در نیمه‌نهایی رولان گاروس شکست خورد.

شاهکار صربیناتور مقابل نادال در ماراتن ۴ساعته

جوکوویچ که سال ۲۰۱۶ قهرمان رولان گاروس شد روز یکشنبه برای کسب دومین عنوان خود در این گرند اسلم باید به مصاف استفانوس سیتسیپاس یونانی برود.

تنیس‌باز صرب در صورت قهرمانی ضمن رسیدن به ۱۹ـمین گرند اسلم خود به تنها بازیکنی در دوران تنیس مدرن تبدیل خواهد شد که هر گرند اسلم را حداقل ۲ بار فتح کرده است.