شناسهٔ خبر: 47716717 - سرویس فرهنگی
منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

دکتر برات براتی معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پیامی ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا شوشتر، متن پیام دکتر براتی بدین شرح است:

سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به تمامی هموطنان عزیز و مسلمانان خصوصاً به دختران ایران زمین تبریک عرض می‌نمایم. دهه کرامت ایام مبارک و پر برکتی است که عطر شمیم رضوی در فضای کشور طنین انداز می شود و به واسطه میلاد انوار الهی نیز فرصت مناسبی است تا با مطالعه سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) در جهت ارزش های اسلامی و ایرانی حرکت کنیم.

نامگذاری این روز به عنوان روز ملی دختران فرصتی است ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی تا با  الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران پاکدامن ایران عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم خداوند عزیز توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید.

دکتر برات براتی 

معاون آموزش، تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شوشتر