شناسهٔ خبر: 47047582 - سرویس سیاسی
منبع: برنا | لینک خبر

فرهنگسرای خانواده به مناسبت روز قدس منتشر می کند؛

پادکست گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

فرهنگسرای خانواده همزمان با فرارسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پادکست گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) منتشر می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ این برنامه در بستر فضای مجازی با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی و اجتماعی در بین اعضای خانواده برگزار می شود.

همچنین فتوکلیپ «سرزمین نور» برگرفته از کتابی به همین نام نوشته‌ی «داریوش صادقی»، «مریم ماستری» و به تصویرگری «فرهود فرمند» با موضوع مقاومت مردم فلسطین در مقابل تهاجم بیگانگان به منظور نشان دادن اتحاد و همدلی برای مبارزه با متجاوزان و زورگویان منتشر می شود.  

انتشار فتوکلیپ های روز قدس از منظر امام خمینی(ره) با عنوان «یوم القدس» و «خانواده های فلسطینی در ماه مبارک رمضان» با موضوع اشاره‌ به زندگی خانواده های فلسطینی و همدلی و همراهی آنها در ماه مبارک رمضان با وجود تدابیر شدید امنیتی جهت انجام فرائض دینی از دیگر برنامه های این مرکز است.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه های یاد شده می توانند ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @مراجعه کنند.

همچنین پادکست گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  به نشانی https://www.aparat.com/v/NG41I  در دسترس است.

 

بیشتر بخوانید: