شناسهٔ خبر: 47047480 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

از ابتدای همه‌گیری کووید - ۱۹ تاکنون رقم خورد؛

بهبود ۷۰۸۸ زنجانی مبتلا به کرونا

الناز آخوندی

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۷۰۸۸ زنجانی مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های استان ترخیص شده و بهبود یافته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه)، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۵ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۷۵ هزار و ۸۶ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۵۸۷ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۴۴ مورد بوده است.

گفتنی است از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۴ هزار و ۷۸۸ مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز  مورد ۸۷۵۹ رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۳۷۶ نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان نیز ۵ نفر بوده است.

همچنین مجموع موارد مثبت ترخیص‌یافته ۷۰۸۸ هزار مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۸۳ هزار و ۸۴۵ مورد بوده است.

انتهای پیام