شناسهٔ خبر: 46558456 - سرویس استانی
منبع: مفدا | لینک خبر

نشست هم اندیشی اداره امورخوابگاه ها با حضور مسئولین خوابگاه دخترانه پنج آذر

نشست هم اندیشی اداره امور خوابگاه ها با حضور مسئولین خوابگاه دخترانه ۵آذر و مسئول حراست مجموعه فلسفی و سرپرست اداره امورخوابگاهها روز چهارشنبه ۱۸فروردین۱۴۰۰ در محل نمازخانه خوابگاه برگزارشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش مفدا گلستان، نشست هم اندیشی اداره امور خوابگاه های دانشجویی با حضور مسئولین خوابگاه دخترانه ۵آذر و جعفری مسئول حراست مجموعه فلسفی و صابرنوچمنی سرپرست اداره امورخوابگاهها، روز چهارشنبه ۱۸فروردین۱۴۰۰ در محل نمازخانه خوابگاه برگزارشد.

در ابتدای جلسه صابر نوچمنی سرپرست اداره امورخوابگاهها ضمن خیرمقدم گویی و عرض تبریک به مناسبت سال جدید، هدف از برگزاری این نشست را  بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین ارائه راهکار ها پیرامون مشکلات خوابگاه عنوان کرد و همچنین در راستای مشکلات امنیتی و ایمنی خوابگاه و پیگیری و اقدامات انجام شده، توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه جعفری مسئول حراست مجموعه فلسفی، رعایت رفتاردلسوزانه و محترمانه با دانشجو را سرلوحه تمامی برنامه ها دانست و گفت:با زحمات نگهبانان خوابگاهها، هم اکنون وضعیت مناسبی در خوابگاههای دانشجویی وجوددارد.

وی افزود: مشکل فعلی دانشگاه، کمبود نیروی نگهبان و حفاظت فیزیکی است که امیدواریم در سال جدید این مشکل حل شود.

جعفری با اشاره به اینکه انسان معتقد و مومن همه مشکلات را با عشق و علاقه تحمل می کند، تصریح کرد: مسئولین خوابگاهها هم با توکل برخداوند منان می توانند به خوبی از عهده این مسئولیت مهم برآیند.

 در پایان این نشست، مسئولین خوابگاه نیز  به بیان نقطه نظرات و مشکلات مربوط به حیطه  کاری خود پرداختند.