شناسهٔ خبر: 46558408 - سرویس استانی
منبع: جوان | لینک خبر

با اعلام نهاد ریاست جمهوری

شرکت گاز خراسان رضوی سرآمد در ارتباطات مردمی شد

با اعلام نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی موفق به کسب رتبه اول ملاقات عمومی و دیدارهای مردمی شش ماهه اول سال 99 در بین شرکت های گاز استانی کشور شد.

صاحب‌خبر -

بر اساس بررسی، تجزیه و تحلیل عملکرد و نتایج حاصل از ارزیابی‌های به عمل آمده توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حوزه مشارکت مدیران دستگاه های دولتی در دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با 105 ملاقات مردمی در شش ماهه اول سال گذشته، موفق به کسب رتبه اول این حوزه در بین شرکت های گاز استانی کشور گردید.

مطابق این آمار، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در شش ماهه اول سال گذشته، تعداد 105 دیدار چهره به چهره مردمی داشته و با کسب امتیاز حداکثری بخشنامه ابلاغی در خصوص کیفیت و مدت زمان پاسخگویی به پیام‌های مردمی و همچنین بررسی انجام شده توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در جایگاه اول این حوزه قرار دارد. یادآور می شود؛ جلسات ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با مردم در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 12 ظهر در محل اداره مرکزی شرکت گاز استان واقع در مشهد –تقاطع خیابان خیام و ارشاد برگزار می شود.