شناسهٔ خبر: 46053253 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر فدراسیون بوکس: طلسم برگزاری لیگ را شکستیم

تهران-ایرنا- دبیر فدراسیون بوکس گفت: راه اندازی مجدد لیگ برتر کار دشواری بود که خدا را شکر توانستیم این طلسم را بشکنیم.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا قبایی زاده در گفت و گو با ایرنا در خصوص برگزاری لیگ برتر بوکس اظهار داشت: در سال‌های گذشته چند دوره مسابقات لیگ برتر بوکس برگزار شده بود اما راه اندازی مجدد این رقابت‌ها پس از سال‌ها وقفه کار دشواری بود که خداراشکر موفق شدیم طلسم برگزاری لیگ را بشکنیم.

وی افزود: ۱۰ تیم در این رقابت‌ها حضور یافتند که تکلیف صعود تیم‌ها در هر ۲ گروه به روز آخر کشید و این نشان از سطح فنی خوب لیگ و برابری تیم‌ها داشت. البته طبیعی است تیمی که بیشتر هزینه کرده و بوکسورهای باکیفیت‌تری جذب کند در پایان مسابقات قهرمان می شود.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص اهداف بوکس ایران از برگزاری لیگ برتر اظهار کرد: بوکسورهای ما نیاز به یک منبع درآمد دارند که فکر می‌کنم برگزاری لیگ برتر این راه را برای آنها هموار می‌کند و اکثر مشتزنان هم از قراردادهای خود رضایت داشتند. همچنین باید این بوکسورها را در شرایط مسابقه قرار می‌دادیم تا از آمادگی دور نشوند.

وی درباره اردوی مشترک تیم جوانان ایران و جمهوری آذربایجان گفت: شاگردان مهدی پور اواخر فروردین در رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان شرکت خواهند کرد و برگزاری این اردوی مشترک تاثیر بسزایی در روند آماده سازی آنها خواهد داشت.

قبایی زاده ادامه داد: از هیچ تلاشی برای آماده سازی بوکسورهای جوان کشورمان دریغ نخواهیم کرد چون آنها آینده بوکس ایران را می سازند و باید شرایطی فراهم کنیم تا بوکسورهای ایران در رقابت های جهانی جوانان عملکرد فنی قابل قبولی داشته باشند.