شناسهٔ خبر: 46021781 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

منطقه دزلی ظرفیت های بزرگی دارد و نباید محروم نامیده شود

سروآباد- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: منطقه دزلی و روستاهای مرزی سروآباد دارای ظرفیت های بزرگ طبیعی و انسانی هستند و نباید محروم نامیده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در سفر یک روزه به مناطق مرزی شهرستان سروآباد در جمع مردم دزلی حاضر شد و از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات ساکنان این منطقه را بررسی کرد.

وی در جریان این سفر در جمع معتمدین محلی منطقه دزلی اظهار کرد: خودباوری و نبود احساس محرومیت در بین اهالی این منطقه باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید در شرایطی که این همه ظرفیت داریم منطقه را ناامیدانه مانند مزرعه سوخته ببینیم و از آن به عنوان محروم نام ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: در هر منطقه‌ای مشکلات و دغدغه‌هایی وجود دارد اما باید با برنامه ریزی و تلاش برای رفع این دغدغه‌ها گام برداشته شود.

وی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: مردم منطقه سروآباد و دزلی مردمانی ثابت قدم و تلاشگر هستند که ویژگی‌های بارز شخصیتی آنها برای همه ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظار داریم مدیران شهرستانی و استانی با تلاشی مضاعف در مسیر رفع دغدغه‌های مردمان این منطقه فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار داشت: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی ثمره اتحاد و انسجام همه اقوام و مذاهب کشور بوده و نقش مردمان مناطقی همچون دزلی و سروآباد در این راستا مثال زدنی است.