شناسهٔ خبر: 45954855 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازی با گل‌گهر نیاز به تمرکز دارد؛

نویدکیا: شاید هیچ بازیکنی نگیریم

سرمربی سپاهان توضیحاتی درباره دیدار با گل‌گهر و وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و گل‌گهر اظهار کرد: مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت؛ گل‌گهر تیم با کیفیتی است. درست است که در دیدار آخر نتیجه عجیبی به دست آوردند ولی اگر آدم‌های منطقی باشیم، باید کلا آن بازی را نادیده بگیریم و به مسابقات قبلی آنها فکر کنیم.

 

او ادامه داد: گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد؛ به ویژه کادر فنی که تجربه خیلی زیادی در لیگ برتر داشته‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر به دست آوردند و به همین دلیل بیاد بدانیم که روز خیلی سختی در انتظارمان است و باید با تمرکز بالا و اگر می‌خواهیم از این مسابقه امتیاز بگیریم، تمام توان بازی کنیم.

 

سرمربی سپاهان اضافه کرد: باید تمام ما تا جایی که می‌توانیم، از دقیقه یک تا پایان مسابقه بدون هیچ اشتباهی بازی کنیم؛ این مسابقه قطعا مشکل خواهد بود ولی برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستم نمایش خوبی داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند.

 

نویدکیا یادآور شد: گل‌گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای دارد که برای تمام آنها برنامه‌ریزی کردیم. امیدوار هستم با کمترین اشتباه کارمان را انجام دهیم و بچه‌ها تا جایی که می‌توانند با تمرکز ۱۰۰ درصد کارشان را انجام دهند تا به مشکل نخوریم. گل‌گهر چندین تاکتیک خیلی خوب را به اجرا درمی‌آورد که باید از نوع بازی حریف مراقبت کنیم.

 

او در خصوص استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی ابراز کرد: خیلی به فکر تغییرات نیستیم. شاید سه، چهار نفر از بچه‌ها از جمع ما جدا شدند، اما رفتن آنها جنبه انسانی داشت و آنها می‌خواستند در تیم دیگری فرصت بازی بیشتری به دست بیاورند.

 

سرمربی سپاهان یادآور شد: یکی از بچه‌های ما برای خدمت سربازی به ملوان رفت، پاپی راهی ذوب‌آهن شد، دهقانی به نساجی پیوست و آقای کیانی هم فعلا در حال مذاکره با دیگر تیم‌ها است تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد. شاید هیچ ورودی نداشته باشیم و نهایتا یک بازیکن بگیریم ولی اگر اینطور نشد، هیچ ورودی نخواهیم داشت و مثل نیم‌فصل اول کارمان را انجام می‌دهیم.

 

نویدکیا خطاب به هواداران سپاهان گفت: مثل همه می‌گویم که جای آنها در ورزشگاه خالی است، اما باید به بیماری خطرناک کرونا توجه داشته باشیم و رعایت کنیم. تماشاگران سپاهان از منازل به ما انرژی بدهند و کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان فصل دنبال کنیم.

 

او تصریح کرد: ما اعضای کادر فنی و بازیکنان سپاهان کار خیلی سختی داریم ولی باید با تمام وجود تلاش کنیم تا سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و در آخر فصل رتبه خوبی به دست آوریم.