شناسهٔ خبر: 45953019 - سرویس ورزشی
منبع: آفتاب | لینک خبر

زیدان: رئال در لحظات حساس ورق را برمی‌گرداند

خبرگزاری ایرنا

«زین الدین زیدان» بر این باور است که کورس قهرمانی هنوز ادامه دارد و با وجودی که برخی بر این عقیده هستند که تکلیف قهرمانی این فصل مشخص است اما رئال تیمی است که در لحظات حساس ورق را برمی‌گرداند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ایسکو در دیدار برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشت و در دیدار برابر رئال سوسیداد نیز می‌توانست زمان بیشتری در زمین بماند.

در این میان، سرمربی فرانسوی رئال توضیح داد که وی (زیدان) برای بازی دادن به تمام بازیکنان رئال دقایق محدودی را در اختیار دارد.

زیدان در نشست خبری پیش از دیدار رئال برابر سوسیداد گفت: باید زمان‌های در دسترس را بین بازیکنان توزیع کنم که البته کار آسانی برای یک مربی نیست.

وی افزود: اما همیشه روی ایسکو حساب می‌کنیم. اگر زیاد در ترکیب قرار نمی‌گیرد، تقصیر او نیست. او می‌تواند در دو یا سه پست بازی کند نه ۴۰ پست؛ او به سختی تلاش می‌کند و باید صبور باشد؛ ایسکو آماده است تا مثل چند روز قبل در زمین حاضر شود.

زیدان در خصوص شرایط مصدومان رئال گفت: مصدومیت اجتناب ناپذیر است؛ در این فصل تعداد زیادی مصدوم داشتیم اما من خوش‌بین هستم و به نیمه پر لیوان نگاه می کنم. خوشحالم که رفته رفته بازیکنان مصدوم به ما اضافه می‌شوند. فردا خواهیم دید که چه بازیکنی در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

مرد فرانسوی نیمکت رئال با تحسین سبک بازی رئال سوسیداد تاکید کرد: آنها تیمی هستند که خوب بازی کردن را می دانند؛ در خانه خواهیم بود و می‌خواهیم به جمع آوری امتیاز ادامه دهیم. فصل طولانی است و بازی‌های زیادی باقی مانده است. هنوز چیری نبرده‌ایم بنابراین باید ادامه دهیم.

وی افزود: نمی‌دانم در دیدار امشب ویارئال و اتلتیکو چه اتفاقی رخ می‌دهد و مثل یک هوادار منتظر می‌مانیم اما باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. ۴۲ امتیاز باقی مانده؛ تمرکز ما روی بازی فردا است؛ کورس قهرمانی هنوز ادامه دارد؛ شاید امروز بگویید این فصل رقابت سه تیم برای قهرمانی است اما فردا احتمالا فردا نظرتان عوض می‌شود؛ این تیم در لحظات حساس، ورق را برمی‌گرداند.