شناسهٔ خبر: 45879486 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان کامیاران:

طرح های منظم جهاددانشگاهی کردستان حمایت می شود

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت های زیادی دارد و می تواند طرح های خوبی را در شهرستان کامیاران انجام دهد.

صاحب‌خبر -

مسعود الماسی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه انتظار از جهاددانشگاهی بیشتر است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نام بزرگ علمی است و توانسته در طول دوران خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه بدهد.

وی ضمن اشاره به اینکه ما از جهاددانشگاهی ایده و فعالیت می خواهیم، عنوان کرد: شهرستان کامیاران نیازمند فعالیت جدی است و در این زمینه جهاددانشگاهی باید پای کار باشد.

الماسی گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت های زیادی دارد و می تواند طرح های خوبی را در شهرستان کامیاران انجام دهد.

فرماندار شهرستان کامیاران با تاکید بر اینکه خدمات جهاددانشگاهی در راستای توسعه است، عنوان کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی و انقلابی است که توان لقدامات مهمی را دارد و بر همین اساس ما منتظر کارهای بزرگ توسط این نهاد در شهرستان کامیاران هستیم.

در ابتدای این جلسه نیز اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تشریح حوزه های مختلف این نهاد در بحث آموزش، اشتغال، کارآفرینی، پژوهش و فرهنگی، گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است که در راستای توسعه جامعه، گام های موثری برداشته است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در استان کردستان مغفور مانده است، افزود: اگه مسئولین ارشد استان نگاه ویژه ای به این نهاد انقلابی داشته باشند، استان شاهد خدمات ارزنده و کاربردی توسط جهاددانشگاهی می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی در کردستان مسیری تازه در راستای توسعه برداشته است، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان این آمادگی را دارد که همکاری لازم را در راستای توسعه شهرستان کامیاران انجام بدهد.

اسدی در پایان یادآور شد: ارائه خدمات کاربردی و کمک در راستای توسعه به استان وظایف اصلی این نهاد است و ما این قول را خواهیم داد که جلوه نو از جهاددانشگاهی در این شهرستان ایجاد کنیم.

انتهای پیام