شناسهٔ خبر: 45879471 - سرویس سیاسی
منبع: برنا | لینک خبر

هشدار استاندار قم:

اداراتی که برای کنترل کرونا همکاری نمی کنند، بهتر است پلمب شوند

استاندار قم با انتقاد شدید از عدم همکاری برخی دستگاه ها در روند مبارزه با کرونا، گفت: اگر اداره و دستگاهی نمی تواند کمکی به کنترل کرونا داشته باشد همان بهتر است که پلمب و از چرخه فعالیت خارج شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری، بیان کرد: در مساله کرونا تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد حفظ جان و سلامت مردم است و به همین دلیل مدارس فقط به صورت غیرحضوری باید فعالیت داشته باشند.

استاندار قم در ادامه با انتقاد شدید از عدم همکاری برخی دستگاه ها در روند مبارزه با کرونا، گفت: اگر اداره و دستگاهی نمی تواند کمکی به کنترل کرونا داشته باشد همان بهتر است که پلمب و از چرخه فعالیت خارج شود.

سرمست همچنین اظهار داشت: با توجه به وجود زائران خارجی در استان قم در صورت شناسایی افراد مشکوک باید قرنطینه و مراقبت از آنها در اسرع وقت صورت بگیرد.

وی با اشاره به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به افزایش محدودیت های تردد در شهر نیز گفت: منع تردد در محلات قم و شریان های محلی از نظر عقلی و عرفی امکان پذیر نیست اما دانشگاه علوم پزشکی قم می تواند نسبت به تعطیلی مراکز بازی و شهربازی ها بدون تعلل اقدام کند.

وی در ادامه ابراز کرد: تمام دستگاه های استانی باید سه خدمت پر مراجعه خود را تا پایان سال در بستر دولت الکترونیک انجام دهند.

سرمست ادامه داد: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه در سطح بانکها و مراکز خرید باید افزایش پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: