شناسهٔ خبر: 45879227 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

ارتقا درگاه‌های غیرحضوری در مخابرات ایران برای رضایتمندی مشتریان

از دیگر عوامل بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص‌هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه‌های غیرحضوری است که در حال باز تعریفی جدید از این شاخص‌ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مجید سلطانی صبح امروز در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: با ارائه طرح‌های مختلف در مخابرات ایران به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: مزیت این طرح‌ها این است که ضمن افزایش سهم بازار به مشترکین مخابرات، با ایجاد تنوع در خدمات، قدرت انتخاب بیشتری نیز به مشتریان داده شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان می‌شود برای ما مهم است و با ایجاد کارگروه‌هایی در شرکت مخابرات ایران، به شکل هفتگی یک سری شاخص‌ها در این بخش بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان مخابرات، بهبود شاخص‌های کیفی شبکه مانند Paket Loss ،paye Load Time ،Latency، Jitter را دنبال می‌کنیم.

سلطانی ادامه داد: از دیگر عوامل بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص‌هایی مانند سطح سرویس ۲۰۲۰، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه‌های غیرحضوری است که در حال باز تعریفی جدید از این شاخص‌ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

انتهای پیام/