شناسهٔ خبر: 45293842 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی سپاهان اصفهان:

فردا بازی سختی برابر صنعت نفت در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:فردا بازی سختی برابر صنعت نفت در پیش داریم زیرا حریف با توجه به عناصر تهاجمی خود در خانه فقط به برد فکر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان گفت: بازی سختی در پیش داریم زیرا حریف با توجه به عناصر تهاجمی خود در خانه فقط به برد فکر می‌کند.

او افزود: تیم صنعت‌نفت با داشتن بازیکنان با کیفیت در خط حمله بسیار خطرناک است و باید مراقب آنها بود و فردا با تیمی مقابله خواهیم کرد که در فصل جاری لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شده و شخصیت قابل قبولی دارد.

نویدکیا به شکست دیروز تیم فوتبال استقلال تهران در مقابله سایپا و موقعیت خاص جدول رده‌بندی لیگ برتر برای ۲ تیم سپاهان و صنعت‌نفت آبادان اشاره کرد و گفت: شکست استقلال فرصت مناسبی برای سپاهان و صنعت‌نفت آبادان است تا در صورت پیروزی به تنهایی به صدر جدول صعود کنند.

او افزود: برای دیدار با صنعت‌نفت تمامی بازیکنان را در اختیار داریم هر چند سروش رفیعی کمی از ناحیه زانو احساس ناخوشایندی دارد ولی تمرین دیروز و امروز خوب ظاهر شد و فردا در خصوص حضور یافتن وی در ترکیب تیم تصمیم گیری خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر روز دوشنبه ۶ بهمن از هفته دوازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت‌نفت است.

انتهای پیام/ د