شناسهٔ خبر: 45293438 - سرویس علمی-فناوری
منبع: گیمفا | لینک خبر

بلوبر تیم یک کنترلر ایکس‌باکس سری ایکس با طرح The Medium را به یک هوادار هدیه داد

حمید کوهپیما

صاحب‌خبر -

یکی از هواداران بازی ترسناک و به شدت مورد انتظار The Medium، ساخته‌ی جدید استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team)، با انتشار پیامی در حساب توییتر خود، تصویری از یک کنترلر کنسول ایکس‌باکس سری ایکس با طرح بازی The Medium را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته است.

این استریمر که با نام استالیون (Stallion) شناخته می‌شود، روز جمعه پیامی را در حساب توییتر خود منتشر کرده است که شامل تصویر یک کنترلر خاص کنسول ایکس‌باکس سری ایکس می‌شود. این کاربر از تیم سازنده به خاطر ارسال این کنترلر زیبا با طرح بازی The Medium و کدهای بازی، تشکر کرده است.

بازی ترسناک The Medium در تاریخ ۹ بهمن ماه سال جاری (۲۸ ژانویه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. بسیاری از هواداران بازی‌های ترسناک، بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی این ساخته‌ی جدید استودیوی بلوبر تیم هستند.

استودیوی بلوبر تیم سابقه‌ای درخشان در ساخت عناوین سبک وحشت را در کارنامه دارد. این استودیو با ساخت و انتشار بازی‌هایی همچون Layers of Fear و Observer، خود را به عنوان یکی از بهترین سازندگان عناوین ترسناک در سال‌های اخیر معرفی کرده است. حال باید منتظر ماند و دید آیا بازی The Medium نیز می‌تواند در سطح انتظارات هواداران ظاهر شود یا خیر.

+21