شناسهٔ خبر: 45292713 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز :

موانع توسعه بزرگترین کارخانه شیر کشور برطرف می شود

کرج-ایرنا- استاندار البرز گفت: موانع مسیر توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در شهرستان نظرآباد البرز مرتفع و با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه،١٠٠نفر دیگر به اشتغال آن افزوده می شود.

صاحب‌خبر -

عزیزاله  شهبازی  روز یکشنبه در بازدید از بزرگترین  واحد پرورش گاو شیری کشور در شهرستان نظرآباد که با همراهی علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان صورت گرفت ،

 افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار راس دام وجود دارد.
وی ادامه داد: این واحد رتبه نخست تولید شیر را در کشور به خود اختصاص داده که  مدیریت  آن تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.
شهبازی گفت: طی پنج ماه گذشته در کارگروه های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.
استاندار البرز افزود: با توجه به  اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار نظرآباد ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.
عزیزالله رضایی مدیرعامل شرکت گاو شیری زرین هیو نظرآباد  گفت: امروز با دستور استاندار البرز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد و  عملیات اجرایی این کارخانه آغاز شد.
وی افزود: با راه اندازی این کارخانه ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می شود.