شناسهٔ خبر: 45276018 - سرویس استانی
منبع: برنا | لینک خبر

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان درنشست خبری:

برگزای مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور با عنوان یادواره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در خرم آباد

سیاوش سپهوندگفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمان کشور با عنوان یادواره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در دو بخش آقایان و بانوان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سپهوند روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد : مسابقات دو صحرانوردی قهرمان کشور با عنوان یادواره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، ۱۰ بهمن ماه سال جاری  در دو بخش آقایان و بانوان و در رده سنی نوجوانان و جوانان در خرم‌آباد برگزار می شود.

اوافزود: ۱۰ بهمن سال جاری مسابقات بخش آقایان و ۱۸ بهمن ماه سال جاری مسابقات بخش بانوان در روستای ده‌پیر شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود و ۱۶ ورزشکار لرستانی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

سپهوند تصریح کرد:   پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

او گفت: دو روز قبل از آغاز رقابت‌ها تیم‌های شرکت‌کننده به خرم‌آباد خواهند آمد و یک روز قبل از مسابقات تست PCR گرفته می‌شود و تمام دستورالعمل‌های بهداشتی که باید در رقابت‌های ورزشی لحاظ شود، اجرا خواهد شد و سلامتی ورزشکاران برای ما در اولویت قرار دارد.

 رییس هیئت دو ومیدانی لرستان خاطر نشان کرد:  دوومیدانی مادر همه رشته‌هاست اما صحرانوردی مادر دوومیدانی است و خیلی از قهرمانان این رشته با صحرانوردی ورزش خود را شروع کرده‌اند.

 او  عنوان کرد: نکته جالب این است که در ایام کرونا تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته هیئت ما بیشتر شده است.

سپهوندهمچنین با اشاره  به باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، یادآورشد: با اسپانسری این باشگاه دو سال متوالی در رقابت‌های لیگ دوومیدانی شرکت کرده‌ایم و امسال هر چهار تیم جوانان و بزرگسالان ما در دو بخش بانوان و آقایان روی سکو قرار گرفتند.

او بیان کرد: دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس از فدراسیون، هیئت لرستان، ورزشکاران و مربیان دوومیدانی حمایت زیادی می‌کند و واقعاً کمک‌حال اهالی این رشته است.

 

بیشتر بخوانید: