شناسهٔ خبر: 45156684 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور معاون وزیر ورزش در مراسم عزاداری کشتی گیران/ بازدید دکتر ملک محمدی از خانه کشتی به منظور بررسی موارد بهداشتی

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مهدی علی نژاد در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امروز در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در این مراسم که اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، علیرضا دبیر، حمید سوریان و سید جلال عسگری، رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند، مداحل اهل بیت (ع) در سوگ بهترین زن عالم صدیقه طاهره (س) به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت.

مهدی علی نژاد که برای دیدار با کشتی گیران و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور یافته بود، پس از این دیدار به همراه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون از محل ساختمان جدید فدراسیون کشتی در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده که با تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است بازدید کرد.

همچنین به منظور رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در زمان برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی کشتی دکتر تورج ملک محمدی سرپرست کمیته پزشکی و اصغر قیطاسی مسئول خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از قسمت‌های مختلف خانه کشتی بازدید کردند و شرایط بهداشتی را با لیست‌های جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا تدوین شده توسط وزارت بهداشت و درمان و فدراسیون پزشکی ورزشی مطابقت دادند.

این امر به منظور رعایت کامل و دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی به منظور سلامت کشتی گیران و کادر فنی حاضر در اردو‌های تیم‌های ملی انجام شد.
انتهای پیام/