شناسهٔ خبر: 45156609 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بارسلونا- اتلتیکو بیلبائو/ شاگردان کومان به دنبال اولین جام فصل

تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو امشب و در فینال سوپر کاپ اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو که با شکست حریفان مطرح خود پا به دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا گذاشته اند فرصت دارند در صورت شکست حریف اولین جام فصل فوتبال اسپانیا را از آن خود کنند.

بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو در مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ فوتبال اسپانیا به ترتیب تیم‌های رئال سوسیه داد و رئال مادرید را شکست دادند و به فینال این رقابت‌ها رسیدند.

شاگردان کومان بعد از تساوی ۱ بر ۱ مقابل رئال سوسیه داد در ۱۲۰ دقیقه مسابقه، موفق شدند در ضربات پنالتی و با نتیجه ۳ بر ۲ رئال سوسیه داد را شکست دهد.

اتلتیکو بیلبائو نیز با شکست ۲ بر ۱ رئال مادرید و درخشش بازیکن خود رائول گارسیا توانست به دیدار پایانی سوپرکاپ فوتبال اسپانیا صعود کند.

این ۲ تیم پیش از این سابقه ۶ بازی در سوپرکاپ فوتبال اسپانیا را داشته‌اند که در این مسابقات کاتالان‌ها ۳ برد، اتلتیکو بیلبائو ۲ برد و یک تساوی نیز سهم هر کدام از ۲ تیم بوده است.

فینال سوپرکاپ فوتبال اسپانیا میان ۲ تیم بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو امشب و از ساعت ۳۰ : ۲۳و در استادیوم لاکارتوخا در شهر سویل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/