شناسهٔ خبر: 45156275 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

اطاعت از ولایت درس حضرت فاطمه زهرا (س) به مسلمانان است

کرمانشاه- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) همواره در مسیر ولایت حرکت می کرد، گفت: آن بانوی بزرگ اسلام به همه مسلمانان درس اطاعت و پیروی از ولایت داد و ما هم باید پیرو این بانوی بزرگ اسلام باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» روز یکشنبه در آیین معنوی اجتماع عزاداران فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مقابل مسجد جامع کرمانشاه، افزود: ولایتمداری و اطاعت و تبعیت از ولایت باید همواره به عنوان یکی از درس‌های حضرت فاطمه (س) در یاد و باور ما مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) باشد و از آن پیروی و تبعیت کنیم.

او یادآوری کرد که ما هم که راهرو مکتب حضرت زهرا (س) هستیم یاد گرفته ایم که همواره ولایت مدار باشیم و از ولایت حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی همه مسلمانان به خصوص زنان دنیا دانست و گفت: با نگاهی به زندگی آن بانوی بزرگ اسلام غیر از معنویت، خانواده دوستی، محبت و مهربانی نسبت به فرزند و خانواده اش چیز دیگری نمی بینیم.

او کمک به فقرا و نیازمندان را از دیگر ویژگی های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و اظهار داشت: آن بانوی بزرگ اسلام نسبت به همنوعان خود احساس مسوولیت می کرد و هیچ گاه نسبت به اطرافیانش بی تفاوت نبود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه سخنانش یادی هم از سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» کرد و گفت: آن شهید بزرگوار رهرو مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) بود و در راه حفظ حریم اهل بیت (ع) تلاش می کرد و در نهایت در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: سردار شهید سلیمانی را رهرو ولایت دانست و افزود: آن شهید بزرگوار همواره در خط ولایت عمل می کرد و ولایت مداری از ویژگی های بارز و شاخص آن شهید عزیز بود.

در این آیین معنوی که صدها تن از زنان و مردان سیاه‌پوش کرمانشاهی حضور داشتند، ۲ تن از مداحان اهل بیت (ع) به ذکر مصیبت پرداختند.