شناسهٔ خبر: 45152397 - سرویس ورزشی
منبع: مهر | لینک خبر

با صلاحدید کادر فنی؛

غیبت ستارگان کشتی فرنگی روسیه در مصاف قهرمانی کشور

علیرضا هنرمنش

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه از عدم حضور برخی از ستاره های عنواندار تیم ملی در رقابتهای قهرمانی این کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه با اشاره به ابتلای برخی قهرمانان به ویروس کرونا گفت: متأسفانه ویروس کرونا همچنان در حال گسترش است و داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک درگیر این بیماری شد. وی اکنون در حال استراحت و نمی‌تواند در قهرمانی کشور مبارزه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر چاکوتادزه، موسی اولویف قهرمان دو دوره جهان به همراه رومن ولاسوف دارنده ۲ طلای المپیک و قهرمان جهان نیز در مسابقات قهرمانی روسیه مبارزه نخواهند کرد. اولویف در حال حاضر نفر اول جهان است و نیازی نیست در قهرمانی روسیه کشتی بگیرد و در مورد ولاسوف هم او پس از همه گیری، قهرمان جام روسیه و جام جهانی شد و اکنون برایش ضرورتی ندارد مبارزه کند.

کوگیاشویلی تصریح کرد: ما به طور مداوم و در هر مرحله اردو وضعیت همه بچه‌ها را بررسی می‌کنیم، همچنین یادآوری می‌کنم که دو نفر از برترین‌های جام جهانی یعنی امین صفرشایف و و میلاد علیرضایف در اوزان المپیکی ۶۰ و ۸۷ کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه خاطرنشان کرد: پس از مسابقات قهرمانی روسیه، ما در منطقه مسکو اردو می زنیم، اما من نمی‌خواهم جزئیات بیشتری را ارائه دهم و در تورنمنت مجارستان نیز شرکت خواهیم کرد.