شناسهٔ خبر: 45140476 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد:

فرش‌آرا متکی به بازیکن نیست/ مطمئنم از گروه صعود می‌کنیم

علی ساقی

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: فرش‌آرا متکی به بازیکن نیست و با سه بازیکن مصدوم هم توانستیم یک بازی ۶ امتیازی را ببریم.

صاحب‌خبر -

هاشم فرج‌زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برد تیمش مقابل راگای تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: تیم راگا با اضافه کردن کشاورز و چند بازیکن لیگ برتری مثل علی ابراهیمی، که فصل پیش در فرش‌آرا بازی می‌کرد، تیم بسیار سرسختی است، اما خوشبختانه توانستیم پیروز این بازی مهم شویم. فرش‌آرا به بازیکن متکی نیست و با وجود سه بازیکن کلیدی تیم که مصدوم بودند، توانستیم مزد تلاش خود را بگیریم.  

وی اضافه کرد: اعتراض به داور از سوی تیمی که عقب است، طبیعی است. در صحنه‌ای که هند بازیکن ما اعلام شد، تصمیم داور درست بود. این بازی صحنه جنجالی خاصی نداشت و تیم داوری عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم بازی‌های لیگ بدون حاشیه برگزار شوند. همه بازیکنان حریف دوستانمان هستند و سخت است که در جریان بازی با آن‌ها درگیر شویم.

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصوص ادامه لیگ و برنامه فرش‌آرا برای بازی بعد مقابل مس سونگون، عنوان کرد: یک بازی سخت با مس سونگون در تبریز داریم، اگر بتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم نصف راه صعود را رفته‌ایم. مطمئن هستم که فرش‌آرا از گروه خود صعود می‌کند و در مرحله بعد، حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور، تیم‌های مس سونگون و فرش‌آرا در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی روز سه‌شنبه و در سالن پورشریفی شهر تبریز برگزار می‌شود. تا پایان هفته ششم لیگ، تیم فرش‌آرا توانسته سه برد و دو تساوی کسب کند و پس از سن‌ایچ ساوه در رده دوم قرار دارد.  تیم مس سونگون هم با قبول یک شکست و کسب سه برد و یک تساوی در رده سوم گروه ب قرار دارد.

انتهای پیام